PODPORTE NAŠU ČINNOSŤ

navštívte

NÁŠ OBCHOD

 

ODPORÚČAME

__________________

.

PODPORUJÚ NÁS

 
Medtronic SK
 
 
 
www.zzz.sk
 
NaviPro
 
 
 
  

 

_________________

 

Zobrazuje stav

od 1.mája 2010

 

free counters

 

 

_________________

Komentáre

Kúpele BRUSNO


Boli ste na liečení vášho kardiovaskulárneho ochorenia v kúpeľoch BRUSNO ?
Napíšte svoj názor na úroveň liečby kardiovaskulárnych ochorení v týchto kúpeľoch ?

 
Zlaté Brusno!
MUDr. Milan NAGY, 07.12.2007, 16:23 Odpovedať
Absolvovali sme v októbri 2007 s manželkou, ako súčasť mojej pooperačnej liečby na srdci, 21 dňový kúpeľný pobyt v liečebnom dome Poľana v kúpeľoch Brusno. Bolo to niečo fantastické: vynikajúci personál, nádherné prostredie, perfektné procedúry! Omladli sme o 20 rokov, doporučujem každému manželskému páru.
 
Re:
MUDr. Milan NAGY, 07.12.2007, 16:42 Odpovedať
Citácia Neznámy: Ani som nevedel, že sa tu liečia aj choroby srdca.

Liečia, a veľmi úspešne, čoho dôkazom je to moje :)
 
Pekný pobyt
Spokojný pacient, 26.02.2009, 11:18 Odpovedať
Hodnotenie pobytu v kúpeľoch Brusno..
Chcem upozorniť pacientov na niektoré nedostaky v liečebnom dome Poľana v Kúpeľoch Brusno.
Absolvoval som liečebný pobyt v týchto kúpeľoch v zimnom období.
Upozorňujem pacientov aby neboli prekvapení z rozdielov medzi klientami absolvujúcimi liečebný pobyt na kúpeľný preukaz zo zdravotnej poisťovne a medzi samoplatiacimi hosťami. To však považujem za samozrejmé preto že cena pobytu na jedeň den pacienta zo zdravotnej poisťovne je 750 Sk a cena jednodňového pobytu samoplatiaceho hosťa je 2160 Sk.. Zdravotné poisťovne viac za“kryplov“ nezaplatia. Z komerčné hladiska je tento rozdielny prístup k hosťom samozrejmý.
Pokiaľ nastupujete na kúpelnú liečbu požiadajte aby ste neboli ubytovní v izbach končiaich na čísla 7,8,9,0,.Tieto izby sú v blízkosti komínového systému, ktorý je hlavne v zimnom období, keď idú naplno plynové vykurovacie kotle, veľmio hlučný. Tento hluk vadí ubytovaným pacientom najmä v nočných hodinách.
Nikdy nenastupujte na liečebný pobyt v období fašiangov a plesov. V tomto období je zariadenie vo veľkej miere komerčne využívané na rôzne spoločenské podujatia ako sú plesy, bály,svadby a rôzne iné spoločenské akcie. Každú sobotu v tomto období je jminimálne jedna akcia, na ktorej sa plesajúci zabavujú, hrajú a spievajú do skorého rána.
To by som ešte dokázal pochopiť. No majitelia hotela aby nemali starosti s úpravou priestorov na plesy, svadby a rôzne večierky, rozhodli, že miestnosť - jedáleň - v ktorej sa majú pohodlne stravovať kúpeľný hostia, uzatvoria na celé tieto týždne a kúpeľný hostia sa budú stravovať v pizzerii,ktorá má malú kapacitu stoličiek.
A tak sme museli chodiť na raňajky, obedy a večere do priestorov pizzerie a najskôr si skontrolovať či je v pizzérii voľné miesto na sedenie , potom čakať pokiaľ sa niekto napapká a uvoľní miesto, až potom ísť na raňajky,obed či večeru . Čo však bolo veľmi zarážajúce v nedeľu sme mali naservírované na stravu pozostatky po plesjúcich. Myslím si že toto už bol vrchol neseriozného prístupu vedenia kúpeľov k pacientom.
Tu sa mi žiada“ poďakovať „členom Lions clubu, ktorí mali v priestoroch kúpeľného domu Poľana ples dňa 07.02. Týto páni a dámy, ktorí hrdo používajú aj názov „Rytieri nevidiacich“ a pomáhajú ľudom postihnutým chorobami nám pomhli, keď v noci o 00,30 hod. spustili pred kúpeľným domom pol hodinový ohňostroj. V kúpeľnom dome boli v tomto čase ubytovaní vo väčšine starší pacienti so srdcovo cievnými chorobami. Takže ďakujem Vám páni“Rytieri“.
Aby som však neuvádzal len samé negatívne poznatky, musím vyzdvihnúť dobrú stravu, a hlavne ochotu a milý prístup personálu od upratovačiek, zdravotných sestier, rehabilitačných pracovníkov a pracovníčok obsluhujúci personál v lobby bare a personál na recepcii. Ich práca sa dá hodnotiť na jednotku plus. Mali veľmi seriozny až milý prístup ku kúpeľným hosťom. To je veľké plus tohto zariadenia.
Medzi veľké plusy musím spomenúť veľmi kvalitné ubytovanie, a výhodu že všetky kúpeľné procedúry sú v jednej budove takže nemusíte prechádzať po vonku a v jednom tričku a teplákoch zvládnete do 16.oo hod všetky procedúry.
Pokladám si za potrebné spomenúť ešte správanie sa nás samotných pacientov. Boli sme vcelku vzorný turnus.Na stravu sme stáli slušne v rade a keď sa občas vyskytol nejaký neporiadnik, tak sme ho umravnili.Vyskytli sa však žiaľboho v 21. storočí prípady, že niekto sa pokúsil naložiť si stravu na tanier zvárnych nádob vlastnými holými rukami, ale po patričnom dosť hlasitom upozornení sa už potom hambil aj vôjsť do jedálne.
 
Zelený raj
Planka Zdenko, 28.11.2009, 12:30 Odpovedať
Kúpele Brusno poznám dlhé roky,lebo som sa v minulosti ako zamestnanec Pozemných stavieb podieľal na výstavbe kúpeľného domu Poľana.Musím sa pripojiť vyjadreniam ostatných pacientov. Bol som v kúpeľoch od 7.7. do 28.7.2009 na liečebnom pobyte po inkfarte a bol som milo prekvapený, ako sa v kúpeľoch o nás vynikajúco starali. Stravovanie je na vysokej úrovni, aj keď pacienti sa musia ešte naučiť, že prišli do kúpeľov aby sa liečili a nie aby sa prejedali, ako to bolo na našom turnuse u niektorých jedincov,ktorý by potrebovali väčšie taniere lebo aj keď porcie jedla boli veľké im sa málilo. Personál stravovacieho zariadena si zaslúži minimálne 4 hviezdičky.
Ďalej sa budem venovať zdravotníckemu personálu, ktorý sa o nás staral fantasticky a myslím si že všetci pacienti museli byť spokojní s prístupom na procedúrach, lebo všade nás privýtali s úsmevom a ochotou, zaslúžia si našu vďaku. Ubytovanie pacientov je na vysokej úrovni a chyžné sa o nás starali ako v 5 hviezdičkovom hoteli.K ubytovaniu tiež nemám skoro žiadne výhrady až na tú maličkosť, že som bol ubytovaný na izbe č.228 a musel som počúvať hučanie komínov, ešte že to bolo len vtedy keď fungovala kuchyňa, ale za to sú zodpovedný projektanti ktorý sa zúčastnili na rekončtrukcii kúpeľov v roku 2007 a nie personál kúpeľov. Personál kúpeľov od lekárov, rehabilitačných pracovníkov, recepčných, chyžných, upratovačiek a pracovníkov údržby si zaslúžia našu pochvalu, lebo ich ochota a prístup k pacientom sú na vysokej profesionálnej úrovni a tak im v mene pacientov ďakujem.
S pobytom v kúpeľoch Brusno som bol nadmieru spokojný a keď som odchádzal cítil som že sa tam vždy rád vrátim, lebo som mal pocit, že odchádzam od svojich dobrých známych.
 
Re: Zelený raj
pacient, 19.12.2009, 18:15 Odpovedať
Citácia Neznámy: Kúpele Brusno poznám dlhé roky,lebo som sa v minulosti ako zamestnanec Pozemných stavieb podieľal na výstavbe kúpeľného domu Poľana.Musím sa pripojiť vyjadreniam ostatných pacientov. Bol som v kúpeľoch od 7.7. do 28.7.2009 na liečebnom pobyte po inkfarte a bol som milo prekvapený, ako sa v kúpeľoch o nás vynikajúco starali. Stravovanie je na vysokej úrovni, aj keď pacienti sa musia ešte naučiť, že prišli do kúpeľov aby sa liečili a nie aby sa prejedali, ako to bolo na našom turnuse u niektorých jedincov,ktorý by potrebovali väčšie taniere lebo aj keď porcie jedla boli veľké im sa málilo. Personál stravovacieho zariadena si zaslúži minimálne 4 hviezdičky.
Ďalej sa budem venovať zdravotníckemu personálu, ktorý sa o nás staral fantasticky a myslím si že všetci pacienti museli byť spokojní s prístupom na procedúrach, lebo všade nás privýtali s úsmevom a ochotou, zaslúžia si našu vďaku. Ubytovanie pacientov je na vysokej úrovni a chyžné sa o nás starali ako v 5 hviezdičkovom hoteli.K ubytovaniu tiež nemám skoro žiadne výhrady až na tú maličkosť, že som bol ubytovaný na izbe č.228 a musel som počúvať hučanie komínov, ešte že to bolo len vtedy keď fungovala kuchyňa, ale za to sú zodpovedný projektanti ktorý sa zúčastnili na rekončtrukcii kúpeľov v roku 2007 a nie personál kúpeľov. Personál kúpeľov od lekárov, rehabilitačných pracovníkov, recepčných, chyžných, upratovačiek a pracovníkov údržby si zaslúžia našu pochvalu, lebo ich ochota a prístup k pacientom sú na vysokej profesionálnej úrovni a tak im v mene pacientov ďakujem.
S pobytom v kúpeľoch Brusno som bol nadmieru spokojný a keď som odchádzal cítil som že sa tam vždy rád vrátim, lebo som mal pocit, že odchádzam od svojich dobrých známych.
 
nespokojná
Hedviga, 21.10.2014, 16:58 Odpovedať
V kupeľoch som nebola spokojná so spôsobom stravovania stála som v dlhých radoch na obed a večeru často sa mi neušla moja diétna strava často bolo jedlo obsušené a ohrievali nám zbytky z predchádzajúcich dní čo zostali v bufetových stoloch však to nevyhodia. strava a spôsob podania nevhodný pre chorých ľudí ktorým záleží na svojom zdraví,málo ovocia zeleninové/kapustové,chrenové ,sterilizované/ šaláty nevhodné pre diétarov .Nevhodné boli pudingy kalorické proste nevhodná strava pre chorých ľudí nebol olovrant pre diabetikov a žaludkárov,Ovocie sa ušlo len prvým čakajucim v rade. Lepšie jedlo sa minulo hned .Raňajky boli katastrofálne slabé a pre moju diétu nevhodné.Všetci diéta nediéta sme mnali rovnaké bez zeleniny. Mali by sa ísť pozrieť do Bardejovských a Nimnických kupeľov ako sa liečia pacienti s chorobami žalúdka,čriev,žlčníka a pečene a diabetici.To nie je hotel ale zdravotnícke zariadenie jesť menej a kvalitne a vrchol drzosti ked pacient priberie už aj tak s nadváhov ešte za pobyt zo 5 kg nemám slov. Zbytočne vyhodené peniaze z poisťovne však su to peniaze nas všetkých. Vtakomto prípade liečba chorých nepadne na úrodnú pôdu.
 
Re: nespokojná
peter, 20.01.2015, 14:31 Odpovedať
Citácia Neznámy: V kupeľoch som nebola spokojná so spôsobom stravovania stála som v dlhých radoch na obed a večeru často sa mi neušla moja diétna strava často bolo jedlo obsušené a ohrievali nám zbytky z predchádzajúcich dní čo zostali v bufetových stoloch však to nevyhodia. strava a spôsob podania nevhodný pre chorých ľudí ktorým záleží na svojom zdraví,málo ovocia zeleninové/kapustové,chrenové ,sterilizované/ šaláty nevhodné pre diétarov .Nevhodné boli pudingy kalorické proste nevhodná strava pre chorých ľudí nebol olovrant pre diabetikov a žaludkárov,Ovocie sa ušlo len prvým čakajucim v rade. Lepšie jedlo sa minulo hned .Raňajky boli katastrofálne slabé a pre moju diétu nevhodné.Všetci diéta nediéta sme mnali rovnaké bez zeleniny. Mali by sa ísť pozrieť do Bardejovských a Nimnických kupeľov ako sa liečia pacienti s chorobami žalúdka,čriev,žlčníka a pečene a diabetici.To nie je hotel ale zdravotnícke zariadenie jesť menej a kvalitne a vrchol drzosti ked pacient priberie už aj tak s nadváhov ešte za pobyt zo 5 kg nemám slov. Zbytočne vyhodené peniaze z poisťovne však su to peniaze nas všetkých. Vtakomto prípade liečba chorých nepadne na úrodnú pôdu.
 
Re: nespokojná
peter, 20.01.2015, 14:52 Odpovedať
Bol som v Brusne v lete 2010 a povedal som že už nikdy v živote! Prečo ? Ubytovanie a hlavne STRAVOVANIE !! Hukot v komínoch nedal spať a odpočívať. Ale to najhoršie je spôsob stravovania.Nechápem ako sa v 21.storočí dá udržať v kúpeľoch takýto spôsob stravovania, pričom v prevažnej miere sa tu liečia pacienti so žalúdočnými problémami ! Pol i trištvrte hodiny pred obedom a večerou rad ľudí do polovice kaviarne,nervozita,hádky, či sa mi ešte ujde "vysnívaný" obed podľa jedálnička.Ľudia pýtajúci si neskutočne veľké porcie a usmievavý personál,ktorý im to nakladie ! Kontinentálne raňajky úbohé, bufetové raňajky v jedálni pri recepcii pre tých ktorí prídu neskôr - úbohé a na otázku čo to znamená,odpoveď - mali ste prísť skorej !!! Žiadne dopĺňanie ! Hukot,hluk,vyspevovanie pri svadbách a rôznych oslavách v rámci komercie !
V sobotu a nedeľu sa často nedostanete ani za peniaze do miniatúrneho bazéna - pretože sa tam kúpu ľudia z Brusna! A to chcete dať nekresťanské peniaze za ten bazén !
Tieto zážitky boli naozaj hrozné - napriek tomu vďaka lekárom a personálu za snahu poskytovať procedúry v tých stiesnených a hlavne podzemných priestoroch !!!
 
Re: Re: nespokojná
, 26.05.2015, 16:48 Odpovedať
Citácia Neznámy: Bol som v Brusne v lete 2010 a povedal som že už nikdy v živote! Prečo ? Ubytovanie a hlavne STRAVOVANIE !! Hukot v komínoch nedal spať a odpočívať. Ale to najhoršie je spôsob stravovania.Nechápem ako sa v 21.storočí dá udržať v kúpeľoch takýto spôsob stravovania, pričom v prevažnej miere sa tu liečia pacienti so žalúdočnými problémami ! Pol i trištvrte hodiny pred obedom a večerou rad ľudí do polovice kaviarne,nervozita,hádky, či sa mi ešte ujde "vysnívaný" obed podľa jedálnička.Ľudia pýtajúci si neskutočne veľké porcie a usmievavý personál,ktorý im to nakladie ! Kontinentálne raňajky úbohé, bufetové raňajky v jedálni pri recepcii pre tých ktorí prídu neskôr - úbohé a na otázku čo to znamená,odpoveď - mali ste prísť skorej !!! Žiadne dopĺňanie ! Hukot,hluk,vyspevovanie pri svadbách a rôznych oslavách v rámci komercie !
V sobotu a nedeľu sa často nedostanete ani za peniaze do miniatúrneho bazéna - pretože sa tam kúpu ľudia z Brusna! A to chcete dať nekresťanské peniaze za ten bazén !
Tieto zážitky boli naozaj hrozné - napriek tomu vďaka lekárom a personálu za snahu poskytovať procedúry v tých stiesnených a hlavne podzemných priestoroch !!!
 
súhlasím
Mária, 26.05.2015, 17:01 Odpovedať
V Brusne sme boli s priateľom v roku 2013. Čo sa týka liečenia boli sme nadmieru spokojní,ubytovanie rovnako spokojní, ale čo sa týka stravy absolutne nie. Raňajky boli plátok šunky a plátok syra, alebo plátok šunky a polka rajčiny. K tomu čaj čo sa na čaj ani nepodobal. Nedostali sme šálku, iba tenký pohár. Po niekoľkých dňoch sme si museli doplatiť 1 Euro na svédske stoly kde konečne sme dostali normálny čaj v šálke a trochu lepší výber(ale to neboli švédske stoly - nič nedokladali. Na obed sa pravidelne stávalo že ľudia ktorí mali prísnu dietu sa k nej nedostali pretože kto bol v jedálni skôr dal si naložiť čo sa mu páčilo a kto mal dietne jedlo už na neho neostalo. K obedu sme dostali na stôl obitý žbán v 4* hoteli!, ale poháre sme dostali až po urgencii. Škoda sú tam chutné pramene keby aspoň z tých boli nalievali vodu do krčahov.
Nikdy viac do Brusna, radšej Nimnicu alebo B.Kúpele.
 
absolútne nevhodné kúpele pre chorých diétarov.
Evka R., 29.05.2015, 20:27 Odpovedať
Absolvovala som kúpeľnú liečbu minulý mesiac.Som po operácii žlčníka a mám problémy s pankreasom lekárka mi doporučila kupele Brusno aj poisťovňa mi ich schválila a to som nevedela,že mi nezabespečia diétnu liečbu,servírka ma odbila so slovami,že sa musím prispôsobiť bufetovým stolom a musím chodiť na stravu skôr,aby sa mi ušla diéta ked som si žiadala diétnu sestru ma odbili slovami,že oni sú hotel nie nemocnica a u nich diétna sestra nie je.Takže vážení pacienti ak máte skutočne zdravotné problémy a potrebujete komplexnú liečbu a na tráviace problémy hlavne diétu nie masáž tak nikdy nie nie Brusno kúpele nepostarajú sa o V8s po diétnej stránke nevedia zabespečiť diétu.A neviem čo by na to povedal úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou asi napíšeme tam . s pozdravom
 
Akéže 4 hviezdičky?
Katarína, 16.07.2016, 16:02 Odpovedať
V kúpeľoch Brusno som bola viackrát, poznám ich históriu aj čas slávy.
Kúpele chátrajú, okrem hotela Poľana, vlastne všetky pavilóny čakajú na spadnutie, park - kedysi pýcha - neupravený.
Uznávam- nedá sa všetko.
Stravu riešiť nebudem, niekomu vyhovuje to, niekomu ono. Je pravda, že raňajky sú biedne, ale je možnosť voľby priplatiť si švédske stoly.
Kúpeľná liečba - procedúry sú v krásnych priestoroch a na vysokej úrovni, voči tomu výhrady nemám.
Výhrady mám - a veľké voči ubytovaniu. Niekto niekedy pridelil tomuto hotelu 4 hviezdy a asi nikdy viac nekontroloval.
Prádlo - posteľné vymenili 1 x za 21 dní pobytu
/predpis hovorí, že v 4 hviezdach uteráky denne, posteľné prádlo každý druhý deň/.
Izba malá, smolu má ten, kto má izbu pri skriniach - zastáva mu asi tak 40 cm priestoru a keď jeden chce ísť do skrine, druhý musí vycúvať.
Konkrétne izba č. 114 - špinavé okopané steny, pri koši so smeťami súvislý pás, umývadlo prasknuté, keďže slabo odtekalo, napokon sa nám podarilo vyloviť lyžičku, ktorá tam bola aspoň pol roka.
Záchod - katastrofa - neodtekal.Pacienti sú starší ľudia, chodia častejšie na toaletu, spláchnu a nič, papier to nezobralo. Hneď prvý deň sme reklamovali, údržbár priešiel a trápil sa, ale urobil. O dva dni fekálie neodtekali znova, takže zatvoriť oči a postrkovať ich záchodovou kefou, nechutnosť prvej kategórie. Znova sme nahlásili na recepcii, údržbár došiel až po 4 -och hodinách a naveľa, naveľ sme si vypýtali gumený zvon, ktorý po dvoch dňoch prišli pokojské pýtať späť.
Izba /tá lepšia na južnú stranu/, má 4 lampy, ale ak chcete vo februári niečo robiť nad písacím stolom, láskavo si z domu doneste stolnú lampu., Žiarovky sú také slabé, že čítať sa nedá, ani pracovať. Ak máte poukaz vo februári, v marci - pôsobí to doslova deprimujúco. Koniec, koncov - SOI-ka by tiež mohla urobiť kontrolu osvetlenia.
Kultúrny program a aký?
Raz za týždeň - folklórny súbor, konferenčné miestnosti prenajaté obchodníkom. Pokiaľ tam niekto predáva sviečky, medovinu, vlastné výrobky - tak je to fajn, ale ak sú tam kšeftári s oblečením /bez kasy, označenia/ - alebo predajcovia lovia na predražené "zdravotné" prístroje - nuž neviem, či je to akurát noblesa štvorhviezdičkového hotela.
Za ubytovanie je zodpovedná vedúca recepcie, tak to stojí na tabuli.
Poi prvé - nemala predpísané označenie, po druhé v konfliktnej situácii sa rozvrieskala na klienta tak, že vyleteli hostia z izieb /no - hlavná vec, že žijú z pacientov s kardiovaskulárnym ochorením. No a keď som sa chcela na jej správenie sťažovať, nebolo komu, lebo jediná prítomná bola vrchná sestra.
Pokiaľ niekto nedokáže zvládnuť malý konflikt záujmov, tak nemá čo robiť na takom mieste.
 

Pridať komentár


Meno:

Názov:


Komentár:



Poznámka: Neradi príspevky moderujeme, ale nemiestne príspevky alebo príspevky mimo tému budú odstránené. Ďakujeme za pochopenie.


Zaregistrovať do Noviniek e-mailom
 

Č A S

 

 

Predpoved pocasia :: www.meteo.sk

 
_____________
 Posledná
 aktualizácia:
 
  2. máj  2017
_____________

 

NAŠI PARTNERI